Rotterdam #4 Dag 1

Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik een weekendje Rotterdam zou doen samen met de fotografie-klas. Voor sommigen onder de lezers een thuishaven, voor mij een nieuw avontuur.
Vandaag wil 'k jullie meenemen op mijn fotoreis met uiteraard mijn zelfgenomen foto's :)

ⒸEvelyneVergote

Toen we om 10u aankwamen op ons hotel, ons incheckten, onze bagage opsloegen & de afspraak maakten om om 11u terug aan de receptie te staan met ons fotografiemateriaal, mochten we uit 3 soorten wandelingen kiezen. De leerkrachten hadden hun best gedaan om er 3 mooie routes van te maken. Ik koos, samen met mijn mede-cursisten, voor de wandeling architectuur. Leek mij wel leuk om die dingen vast te leggen. Toen we vertrokken, moesten we eerst nog een stuk langs de haven om zo in de stad terecht te komen. Het weer zat niet helemaal mee, maar we waren zo blij dat 't niet regende. Geniet mee van de wandeling ;)

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

Na het stuk langs de haven kwamen we aan op de marktplaats van Rotterdam. Daar kregen we ook ineens prachtige stukken architectuur te zien. Zoals de alom bekende kubuswoningen. De marktplaats zelf vond ik gigantisch mooi en ik was zo overdondert dat 'k vergat een full shot van de marktplaats binnenin te nemen :(


ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote
ⒸEvelyneVergote


10 opmerkingen

  1. Leuk om te zien en ook fijn om te lezen da ge het zo goed hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! En zeker EyeEm waardig haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar Rotterdam wil ik ooit ook nog eens! Voor al die fascinerende gebouwen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rotterdam is gekend voor z'n moderne architectuur, wel eens de moeite waard

      Verwijderen
  4. Wat gaaf, een weekendje Rotterdam. Ik vind dat je erg mooie foto's hebt gemaakt, wat ziet het er leuk uit! X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's om te zien. Sinds kinds af aan vind ik die kubuswoningen zo tof eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen