Mijn leven zoals het is #24 | Inplannen


Ⓒunsplash.com By Harvey Enrile

Mijn leven zal binnenkort een serieuze wending maken. Ik heb hier al verteld dat 'k eindelijk m'n fulltime-job zal krijgen.  Iets waar 'k al jaren op wacht, maar nooit kreeg. Nu 't eindelijk zo ver is besefte 'k opeens hoe m'n leven zou veranderen. Hoe 'k anders zou moeten gaan leven.. Waar 'k wel of geen tijd meer voor zou hebben.. Wat 'k allemaal zou missen..

Ook de soort job zal een grote impact op m'n leven krijgen. Het zal niet meer zijn wat 'k nu doe. Of toch niet helemaal. Zal 'k 't nog wel graag doen? is een grote vraag die in m'n hoofd blijft rondspoken. Anderzijds wil 'k 't positief bekijken & hoop 'k ooit terug helemaal de job van nu te kunnen doen.

Ik zal m'n leven moeten leren inplannen, alsook deze blog. De eerste maanden zullen hectisch zijn, waardoor 'k nog niet weet hoe 'k alles zal kunnen plannen. Ik hoop af & toe voldoende tijd te kunnen vrij maken om in te plannen. Mijn Evelyne schrijft?! zal even in de koelkast verdwijnen, want mijn hoofd zit momenteel te vol om goed te kunnen schrijven. Ik beloof dat die er zeker aankomt, ik weet alleen niet wanneer.

10 opmerkingen

  1. Hoe zit het eigenlijk met uw fotografie lessen? Gaat da nog lukken met de nieuwe uren?
    Een fulltime is inderdaad een hele verandering, zeker wanneer ge onregelmatige uren én weekends werkt. Maar om eerlijk te zijn? Da went best wel snel hoor. Maak u daar maar nie al teveel zorgen over. En het is misschien nie voor de 100% werk da ge graag doet, maar voor 50% al wel. (Om het maar stom uit te leggen) Voor hetzelfde geld valt het nieuwe werk wel mee (ge weet maar nooit), of komen er in de loop der jaren wel extra uren logistiek vrij.
    En bloggen... tja, daar moet ge soms tijd voor maken. Anders komt daar niks van in huis ;) Ik heb het ook al gecombineerd met fulltime werk en da lukt best ok. Het draait inderdaad om het inplannen, zoals ge zegt. Maar zolang ge het graag doet moet da geen probleem zijn. Succes ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De fotografie lessen zal 'k moeten laten vallen :( 'k Hoop ze ooit terug te kunnen oppikken, maar nu zal dat absoluut niet lukken.
      Ik heb gewoon schrik dat 'k al snel zal crashen & 'k dan zal te horen krijgen dat 'k 't niet aan kan & 'k dan toch zal moeten minderen..
      Qua bloggen zal 'k veel inplannen. Hopelijk blijven de ideeën ook komen ondanks het vele werken :)

      Verwijderen
    2. Da's wel jammer van de lessen, ja.
      En waarom zoveel schrik om te crashen? Er zijn zoveel mensen die fulltime werken... gij zult da toch ook wel aankunnen ;) Het klinkt nu bijna alsof ge nu 24u/24 gaat moeten werken. Haha ;)

      Verwijderen
    3. Zo voelt 't wel een beetje. Da's gwn 't probleem, ik weet niks van uren of dagen. Want de eerste maanden kan 't zijn dat je verlof niet toegekend word. Ik had verlof gevraagd voor 't festival, maar dat zal 'k wss niet krijgen.. Als 'k dan wissel dan moet 'k extra dagen na elkaar werken.. Het zal wennen worden..

      Verwijderen
  2. Dat komt wel goed! Veel succes! Wanneer begin je fulltime te werken?
    En vergis ik me of heb je nu een blogpost verwijderd? Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik maak(te) me wel zorgen over je. Hoe is het nu met je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de tekst van de vorige blogpost verwijdert & herschreven. 't Was blijkbaar wartaal dat 'k schreef, terwijl 'k 't op dat moment zo voelde.
      Bedankt voor je bezorgdheid. Ik zat er deze week echt even door. Zoals je leest zijn er grote veranderingen op til, waar 'k even de weg kwijt was.

      Verwijderen
  3. Wat een fijn voorruitzicht die fulltime jog. Heel erg veel succes en plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze week zag 'k 't niet als een fijn vooruitzicht, want ik heb schrik dat 'k snel zal crashen.. 'k Hoop dat 'k 't haal :)

      Verwijderen
  4. Keep your head up! Verandering zijn nu eenmaal wennen en dit is niet altijd fijn. Ik hoop dat alles goed gaat. I wish you all the luck.

    BeantwoordenVerwijderen