Vandaag: Zondag


ⒸPixabay.com By nile

Op zondag slaap ‘k heel lang uit. Als ‘k de vorige avond nu uit geweest ben of niet, pas om elf uur word ik wakker. Ik sta rustig op, maak mij op m’n gemak klaar & plof mij met m’n iPad in de zetel om m’n mails te checken, foto’s te bekijken op Instagram, ..
’s Middags gaan we soms uit eten, maar meestal eten we gewoon thuis. Na de afwas bekijk ‘k of ‘k nog foto’s moet bewerken & plannen we onze middag. Het gebeurt regelmatig dat we er gezellig op uit trekken om een koffie (voor mij een chocomelk) in de stad te gaan drinken.
’s Zondags houden we ’t dan ook allemaal rustig & laten we ’t soms allemaal op ons af komen. ’t Gebeurt dat vrienden ons komen vergezellen bij de koffie of dat m’n tante & nonkel ’s avonds onverwacht binnenspringen.
’s Avonds eten we dan rond een uur of 6 & ga ‘k na ’t avondmaal op m’n kamer muziek gaan luisteren. Het is een soort uitlaatklep voor mij. Rond een uur of 8 keer ‘k terug naar de living om tv te kijken met de laptop op de schoot. Tot een uur of 11 blijf ‘k hangen & zoek dan m’n bed op.

4 opmerkingen