Rotterdam #3

Ⓒunsplash.com By Rik van der Kroon

Het is zover. Morgenvroeg om 07.00 moeten we aanwezig zijn aan de bus om zeker op tijd te kunnen vertrekken. Om 07.30 dus. Ze verwachten om 10.00 in Rotterdam aan te komen & daar onze bagage in het hotel achter te laten. Aangezien het Inntelhotel in het centrum ligt & alles vlot te voet te bereiken is zullen we van daar uit vertrekken op onze 1ste begeleide wandeling van de dag.
We kunnen kiezen welke wandeling we eerst willen maken & dan volg je zowiezo de volgende dag de andere wandeling.
Ikzelf verkies om eerst de langste wandeling te maken, nl Rotterdam Architectuur. Hier vallen zoveel leuke dingen te bezichtigen, dat je je onmogelijk zal vervelen. Op de brochure van school staat 70, maar ik heb geen idee of dat wel allemaal zal lukken.
De andere wandeling is een rondje Kop van Zuid en De Kaap. Dat zal wellicht iets met de haven te maken hebben, denk 'k. Ook wel veelbelovend als 'k zo de foto's zie.
Ik heb er alvast zin in!! Rotterdam, ik kom er aan!

6 opmerkingen

  1. Veel plezier!!! Ik kijk al uit naar de foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik kan niet wachten om ze thuis te bekijken :p

      Verwijderen
  2. GENIET! Ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen achteraf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Je zal m'n verhaal wel hier zien passeren ;)

      Verwijderen