ღFotografie mijn levenღ #18 | Digitale ZwartWit Fotografie

ⒸEvelyneVergote


ⒸEvelyneVergote

Het parochiaal centrum in Brugge heeft een lik verf nodig. Door een toeval raakten onze leerkracht Fotografie & de schilder aan de praat. De schilder was van zin om de muren van een witte kleur te voorzien & er foto's aan de muur te hangen. Daar onze leerkracht Fotografie 2 groepen Digitale ZwartWit Fotografie heeft & het tegenwoordig in is kwam 't idee om tussen de 2 groepen een soort van wedstrijd te houden. Dus de regel was, zet Brugge op een plaatje in een speciale hoek. Maar dat was buiten de pastoor gerekend. Hij zag Brugge liever zoals we 't allemaal kennen. Dus.. een nieuwe regel: Fotografeer Brugge in ZwartWit. De bedoeling was dat iedereen 4 foto's indient, 2 liggend & 2 rechtopstaand. Toch waagden enkelen stiekem aan een detail-foto, maar ik hield 't gewoon bij Brugge (ondanks mijn voorliefde voor detailfotografie) Ikzelf vind m'n foto's redelijk geslaagd, maar als 'k moet kiezen tussen de 4 ben 'k 't meeste trots op de 2de :) Nu nog de pastoor weten te overtuigen :p

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote
p;s; De kans is klein dat de pastoor er 1 van de mijne uit kiest, maar wanneer dat gebeurt zal 'k 't zeker op m'n blog komen vermelden ;)

4 opmerkingen

  1. Oh, super tof zo'n wedstrijd! Dus de pastoor kiest één (of meerdere?) foto's uit die jullie genomen hebben, en gaat die dan ook effectief ophangen? Spannend, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, idd it's all in de pastoors hands :p De kans is natuurlijk klein dat die van mij er gaan tussenzitten, we zijn met 2 groepen van 15, dus..

      Verwijderen
  2. Ik vind zwart-wit foto's altijd prachtig. Je hebt een mooie serie aan foto's gemaakt, ze zijn prachtig. Ik ben heel benieuwd of de pastoor voor een foto van jou gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank ù wel! Ja, ik vind ZwartWit ook heel fascinerend, je kan er zoveel kanten mee uit.

      Verwijderen