✘De Muziek Tag✘

Het is al een tijdje geleden dat 'k nog eens een tag online plaatste, daarom ging 'k op zoek naar een leuke om in te vullen. Ik kwam toevallig uit op de Muziek Tag die Ilse een hele tijd geleden heeft gemaakt :) Hier komt hij (of zij).

ⒸEvelyneVergote
1.Wat is jouw favoriete nummer aller tijden?
Dit is een moeilijke, want ik hou van zoveel nummers dat 'k er amper 1 kan uitkiezen ^^ Als 'k dan toch moet kiezen.. Daar gaat ze van Clouseau
2.Welk(e) nummer(s) mogen op jouw begrafenis gespeeld worden?
De Roos van Ann Christy

3.Welk nummer wil jij als openingsnummer als jij gaat trouwen?
Trouwen? Is niet aan mij besteed, maar mijn favoriete openingsnummer is de traditionele Du van Peter Maffay
4.Naar welk nummer luister jij op dit ogenblik vaak?
Momenteel heb 'k geen artiest waarvan 'k z'n CD grijs draai, maar draai 'k de volumeknop van de radio hoger als Ellie Goulding er aan komt
5.Welke artiesten vind jij overschat?
Miley Cyrus, Lady Gaga, ..
6.Welke vind jij ondergewaardeerd en/of zouden bekender mogen zijn?
Leona Lewis & Emeli Sandé
7.Van wie was je fan als kind?
Clouseau <3 ( nu nog steeds!)
8.Koop je soms nog echte CD's?
Ja, zodra 'k een artiest goed vind ga 'k in de Mediamarkt op zoek naar die z'n CD. 'k Hou er van om dan nieuwe muziek te ontdekken & soms vertoef 'k uren op m'n kamer alleen maar om naar die z'n muziek te kunnen luisteren.
9.Favoriete break up song?
Misschien een rare keuze, maar dit nummer doet mij denken aan iemand waar 'k zielsveel van hield, maar niet bij kon zijn
10.Favoriete song om op te dansen?
God, dansen.. dat doe 'k pas als 'k alleen ben, haha. Op alles dat dansbaar is :p
11.Favoriete song om op te sporten: hardlopen, fitness, ..?
Euh.. ik ga niet sporten ^^ 
12.Welk nummer maakt je blij?
Dat zijn er veel & hangt af van 't moment zelf. 
13.Nummer dat je dat instant zomergevoel geeft?
Dimitri Vegas & Like Mike brengen voor mij de zon in de grijze lucht

14.Wie zijn je favoriete YouTube artiesten?
Die heb 'k niet echt. Sinds een paar jaar gebruik 'k vooral Spotify om muziek op m'n pc te luisteren
15.Volg je zangwedstrijden zoals The Voice, Idool en X Factor?
Ja, ik volg deze wedstrijden op tv & mis geen enkele aflevering. Ik neem ze zelfs op als 'k niet thuis ben. Soms duurt 't wel een tijdje eer 'k een favoriet vind, soms vind 'k die onmiddellijk & supporter 'k dan ook hard voor de buis. 

Wil je deze tag overnemen, laat 't weten aan Ilse :)

4 opmerkingen