Vandaag: Woensdag

ⒸPixabay.com By nile


Om 6u30 roept m’n wekker al (lees mijn mama) & maak ‘k mij klaar in de badkamer. Ik eet nog snel een boterham omdat ik ’t anders niet uithou tot ’s middags. Ten laatste om 7u15 vertrek ‘k met de auto naar ’t station waar ‘k de trein van 7u40 neem. Die brengt mij dan richting Brugge waar m’n school is. Onderweg haal ‘k nog een broodje voor ’s middags. Om 8u30 begint de les, maar omdat ’t volwassenonderwijs is zijn ze niet zo streng op tijdstippen ;) We zorgen wel dat we op tijd zijn, want ’t is altijd dikke fun & wie wil dit nu missen ;) Om 12u15 stopt de les, maar ik vertrek al vroeger. Om 12u05 heb ‘k al m’n trein, dus ik probeer die steeds te halen. Ik heb later ook een trein, maar dan ben ‘k ook meteen later thuis waardoor ‘k mij meer moet haasten om op tijd te kunnen vertrekken naar m’n werk.
Als ‘k op tijd thuis geraak, dan check ‘k nog snel even m’n mail, Sarah’s blog & mijn eigen blog. Snel vertrek ‘k naar ’t werk om dan om 19u18 hopelijk weer te kunnen vertrekken richting huis. Daar wachten m’n boterhammen al op mij & m’n dagelijkse soap. In de pauze eet ‘k m’n dagelijkse portie yoghurt, net zoals m’n papa. Ik kijk tv tot rond een uur of 10 ’s avonds, want de volgende morgen roept de wekker weer vroeg.

6 opmerkingen

  1. Oh, zo fijn om altijd te lezen dat ik in uw dagelijkse routine zit. Al is da natuurlijk omgekeerd net hetzelfde. Ik kom hier ook elke dag met plezier wel eens een kijkje nemen ;) Eet ge trouwens nooit warm op de dag dat ge naar school moet? Of was da alleen op deze dan? Want da zou ik precies wel missen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is fijn om te horen ;) Nee, op woensdag te 'k niet warm. Dat geeft niet voor mij, ik eet liever brood ;)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, de woensdag is druk, maar ook de donderdag. Dat lees je volgende week :p Als die 2 dagen voorbij zijn gaat 't weer iets rustiger & daar hou 'k mij dan aan vast ;)

      Verwijderen
  3. Een volle drukke dag dus zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de woensdag & donderdag zijn best druk :) Altijd blij dat 't avond is, hihi

      Verwijderen