Rotterdam #2

Ⓒunsplash.com By Rik van der Kroon

Enkele weken geleden vertelde 'k jullie dat ik een weekendje naar Rotterdam zou gaan. Omdat 'k 2 camera's heb & ze allebei zal kunnen gebruiken, besloot 'k op zoek te gaan naar een alternatief. M'n huidige schoudertas kan maar 1 camera dragen & bij lange wandelingen voel 'k pijn aan m'n schouder. Bij navraag & opzoeking op 't internet kwam 'k bij Coolblue uit. Ik koos er Case Logic SLRC_206 die praktisch in elkaar zit.

ⒸEvelyneVergote

1. Deze morgen stond dit pakket al voor de deur. M'n moeder tekende af, want ik stond nog onder de douche :)
2. Bij 't openen stond er op de ene flap een blijtelling gevolgd door 5 smiley's. Vond 'k wel leuk ;)
3. In de doos van Coolblue zat nog een doos van Case Logic, waar dan uiteindelijk de rugzak in stak

ⒸEvelyneVergote

4. De rugzak ziet er praktisch uit, maar je kan niet zien dat er duur cameramateriaal langs binnen zit.   Goed voor zakkenrollers ;)
5. Langs de zijkant is er plaats om je statief te bevestigen
6. Bij 't openen van de 1ste rits vind je een vak met nog veel meer vakken. Het is bedoelt om bovenaan in 't zwarte stuk je body met lens in te steken & in de rest van de vakjes je andere lenzen & flitsers. Je kan de vakjes er ook uithalen zodat je meer plaats creërt om zoals ik nog een extra body met lens in te steken.
7. Aan de achterkant zit nog een rits waar er plaats is om je laptop in te steken. Ikzelf heb een handige tas voor m'n laptop & hoef die ook nooit mee te sleuren als 'k op fotografie-uitstap ga. Ik denk dat 'k er de papieren in zal steken of een plannetje van de stad ofzo.


6 opmerkingen

  1. Wauw, mooie tas! Ik heb zelf een schoudermodel. Was ook best prijzig destijds, maar het is de investering zo absoluut waard. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had onverwacht nog geluk qua prijs. Had er nooit aan gedacht dat 't nog solden waren :p

      Verwijderen
  2. Leuk bericht, Die zak ziet er ook erg handig uit. Hopelijk gaat er veel in. xxx Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, ik moet 't nog uittesten of alles er in past, maar 't is zo ongelooflijk druk op dit moment..

      Verwijderen
  3. Wat een fantastische cameratas! Een mooie camera verdient zo'n tas. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen