Evelyne schrijft fictie?!

ⒸUnsplash.com By Aaron Burden
Ik begon wel 10x aan dit schrijfsel & dat is wat effectief altijd gebeurt als 'k iets schrijf. Toch wil 'k al heel lang eens een fictief verhaal schrijven. Op school was 'k altijd goed in opstellen schrijven & moest 'k thuis boeken lezen. 'k Lees nu enorm graag magazines & dan wel de artikels waarin men vertelt over 't doen & laten in hun leven. Zelf ben 'k ook altijd stiekem benieuwd wat die ene persoon heeft meegemaakt & hoe die in 't leven staat.

In m'n puberteit leerde 'k dingen van mij af te schrijven. Dat deed mij verschrikkelijk veel deugd, want ik kreeg 't soms hard te verduren. In 't begin waren dat hele korte stukjes, maar later begon 'k voor mezelf korte verhalen te schrijven. Dat vond 'k leuk maar niemand mocht die lezen uit schrik.

Nu 'k blog & 'k soms wel een compliment ontvang over m'n schrijfstijl dacht 'k: 'Waarom roep je niet een nieuwe rubriek in & ga je gewoon fictie schrijven?' Ik heb hier serieus lang over nagedacht, want ik vind van mezelf dat 'k daar toch niet goed genoeg voor ben. Vooral in titels bedenken ben 'k geen krak. Zo ben 'k dus nu serieus aan 't brainstormen over een titel voor de rubriek. Suggesties zijn altijd welkom ;)


6 opmerkingen

  1. Oh, spannend! Ik ben ook al benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hehe, blij dat 't toch wat nieuwsgierigheid opwekt ;)

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd... Leuk dat je dit gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik was er al een tijdje mee bezig in m'n hoofd tot 'k opeens iets had van: 'Evelyne ga er toch gewoon voor!' :)

      Verwijderen