Rotterdam #1


Het is beslist! In Maart ga'k een weekendje naar Rotterdam met de cursisten fotografie!

Ⓒunsplash.com By Rik van der Kroon

Op school was er al langer sprake om eens naar Rotterdam te gaan met de fotografie-afdeling. Nu is de kogel door de kerk & twijfelde 'k geen seconde om mee te gaan. Vandaag heb 'k mij officieel ingeschreven ;)
Aan de brochure te zien zullen we serieus verwend worden, want het is een ****hotel gelegen aan de voet van de Erasmusbrug. Eerlijk waar, ik had geen weet van deze brug, dus ik zal mij de komende dagen dan ook eens goed verdiepen in de wereld van Rotterdam.

14 opmerkingen

  1. Plezaaaant :) Da gaan mooie foto's worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel plezier. Ben nu al benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan al niet wachten om te vertrekken, haha.

      Verwijderen
  3. Oh, het beste komt uit Rotterdam. Geintje haha, maar ik ben getrouwd met een man uit Rotterdam. Je moet beslist naar de oude haven. Vind ik persoonlijk het mooiste gedeelte van Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha, goeie! Ik moet nog eens goed bekijken waar de wandelingen naartoe gaat, al is dat niet punt per punt beschreven denk 'k. Ik zie wel waar 'k terecht kom, zowiezo zal 'k m'n ogen de kost kunnen geven ;)

      Verwijderen
  4. Hee, ik kom uit Rotterdam. Het is een fantastische stad om eens naartoe te gaan. Ik raad je de Erasmusbrug, De markthal en het gebouw De Rotterdam aan. Allemaal super mooi. Verder is er natuurlijk het stadhuis, de oude haven en niet te vergeten de lijnbaan (een grote winkelstraat) waar je super mooie foto's kunt maken.

    Heel veel plezier!

    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We logeren in een hotel aan de voet van Erasmusbrug :) Waar de wandelingen naartoe gaan weet 'k niet. Die zijn voor ons uitgestippeld om tijd te besparen. Maar na m'n trip vertel 'k hier uitgebreid over wat we hebben bezocht, beloofd ;)

      Verwijderen
  5. Lijkt mij een bijzonder leuke excursie! Veel fotografieplezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat je dit gaat doen en het lijkt mij heerlijk om dan ook in een vier sterren hotel te verblijven. Ik ben benieuwd naar de foto's en of de cursus een aanrader is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een ****hotel heb 'k nog nooit van de binnenkant gezien, dus dat word een uitdaging haha. Toch gaan we er niet veel kunnen vertoeven, daar we voortdurend op wandel zullen zijn.

      Verwijderen
  7. Veel plezier! Ben benieuwd naar de foto's die je gaat schieten!
    Liefs
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen