Mijn leven zoals het is #20 | Nieuwe laptop

                                                                ©EvelyneVergote

Deze week was zo doordeweeks en druk dat ik niet eens meer weet wat ik van dag tot dag gedaan heb. Naast mijn werk heb ik mij vooral bezig gehouden met het ontwerpen van een uitnodiging. Die uitnodiging is voor mijn oma en opa die een feest geven voor hun Diamanten Bruiloft. Gisteren mocht ik dan eindelijk om de afdrukken die dit weekend dan de deur uitvliegen. Zo hebben de mensen nog tijd genoeg om te beslissen of ze komen of niet ;)
Ook heb ik het één en ander op een rijtje gezet voor onze vereniging. Die draait weer op volle toeren, want in Mei is ons muziekevenement al. Je gelooft nooit wat voor voorbereiding daar in kruipt. Maar we doen het zo graag ;)

Door de treinstaking bij de NMBS kon ik niet naar school :( Ik ga maar 1 dag in de week en dan kiezen ze net die ene dag dat ik naar school moet :( Helaas was het de voorlaatste les die meteen ook de laatste les betekent. De laatste week gaan we altijd na het 'examen' met z'n allen iets drinken, dus geen les ;)

Tussen al het werk door moest ik ook nog mijn nieuwe laptop uittesten. Leuk, maar het is toch altijd een beetje wennen. Gelukkig heb ik nog mijn oude laptop, dus kan ik die rustig leren kennen en alles wat moet overzetten :) Het staat hier nu helaas wel een beetje vol op mijn bureau, maar soit met tijd word dat wel weer beter ;)

4 opmerkingen

  1. Wat een prachtige zwart-wit foto bovenaan je artikel! Wauw! Je hebt het druk gehad. Dan mag je nu zeker van je weekend gaan genieten. Ik zag de uitnodiging op instagram voorbij komen. Prachtig gedaan! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik wist niet goed wat te plaatsen & 'k was zo aan 't zoeken in m'n archief, tot 'k deze in kleur vond. Dat is een zicht in Parijs. Met 1 jaar terreur in Parijs in 't achterhoofd keek 'k wat dit deed in zwart-wit, et voilà :)

      Verwijderen
  2. Mooie foto! En ge hebt precies wel een toffe week gehad, ondanks de drukte. Geniet er nog van :)

    BeantwoordenVerwijderen