✘Kort Maar Krachtig Tag✘

Ik zag deze Tag al meermaals de revue passeren waarop 'k de Blog van Ysanne ontdekte. Zij is nl de maker van deze Tag. Ik kon dus niet achterblijven & moest hem toch ook eens invullen ;)

ⓒpixabay.com By tookapic

Stom: dat het weekend al voorbij is
Allerstomst: dat het al maandag is
Dag met een gouden randje: toen 'k eindelijk m'n rijbewijs in handen kreeg
Leukste liedje: Opus van Eric Prydz
Houd van: al m'n vrienden!
Nooit gedacht: dat er mensen zouden zijn die mijn fotografie apprecieëren
Genieten: een optreden van Clouseau
Bang voor: spinnen!
Hekel aan: mensen die niet naar je willen luisteren
Lekkerste weer: als de zon schijnt
Leukste leeftijd: 21
Spijt van: heel veel
Geen tijd voor: mijn muziek te ordenen
Lekkerste eten: scampi
Fijnste vakantieland: Parijs
Vreselijk goor: braaksel
Mezelf een duwtje geven: als het even slecht gaat
Wil nog: zoveel bereiken
Mis een beetje: mijn vrienden
Dansen: alleen op de kamer ;)

Dit was dus kort maar krachtig :)
Wie deze Tag wil overnemen, vernoem dan even de bedenker nl Ysanne :)

18 opmerkingen

  1. Dit is echt een leuke tag! Heel simpel, maar je komt toch weer even wat meer over iemand te weten. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke invulling! Je leert mensen toch weer net even beter kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tag en leuk om te lezen wat je hebt ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag! Mensen die niet naar je willen luisteren vind ik ook vervelend! En je moet eens de tijd nemen om je muziek te ordenen! Dat is best leuk om te doen denk ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom dat vaak tegen als 'k iets wil zeggen dat ik niet gehoord word of ze er gewoon los door praten. Dan denk 'k soms, praat 'k nu echt zo stil? :D
      Ja, 'k heb een nieuwe iPod & 'k moet er dringend eens werk van maken om m'n oude lijst te ordenen & nieuwe toe te voegen :)

      Verwijderen
  5. Altijd leuk kort en krachtig iets te lezen!
    Mijn reactie is dus ook kort maar krachtig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag is dit! Ik heb hem ook al eens ingevuld. :)
    Wel vervelend dat je zo veel spijt hebt van veel dingen. Daarentegen is het behalen van je rijbewijs zeker wel een dag moet een gouden randje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mocht 'k ze allemaal opsommen 'k zou wel aan een lang lijstje komen, vrees 'k.. Maar 'k probeer mij vooral te focussen op de positieve dingen, dus ik waag mij niet aan dat lijstje ;)

      Verwijderen
  7. Haha de kort maar krachtig tag blijft leuk! Braaksel is inderdaad vreselijk goor. Zelfs met mijn beroep waarmee ik er heel veel mee te maken heb blijf ik het goor vinden :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook. Ik werk in een rusthuis, dus daar kom 'k er ongetwijfeld mee in contact. 'k Begin er echt bij te walgen als zoiets voorkomt :(

      Verwijderen
  8. Leuk om te lezen! Ik heb deze een tijdje geleden ook ingevuld op mijn blog, met helaas iets minder kort maar krachtige antwoorden hahaha. Mensen die niet naar je willen luisteren vind ik inderdaad ook héél vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, deze tag ligt goed in de markt precies 😃

      Verwijderen
  9. Oh, deze tag kende ik nog niet maar ja er doen er ook zo veel de ronde. Idd een leuke manier om iemand te leren kennen. En neen, ik hou ook niet van spinnen, zeker van die joekels die zich vooral in het begin van de herfst laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen