Mijn leven zoals het is #14 | Stan Van Samang

Vanavond is het dan zover. Ik ga, samen met mijn collega's, naar Stan Van Samang! 'Stan wie?' hoor ik jullie denken. Wel, ik licht jullie even toe ;)


Stan Van Samang is een Vlaamse acteur/zanger. Hij werd eerst bekend als acteur in Wittekerke op VTM. Later acteerde hij nog in Windkracht 10, Vermist en Zuidflank, naast zijn kleine gastrolletjes in bepaalde reeksen.

In 2005 deed hij mee aan het programma Steracteur/Sterartiest op Eén. Daarin werden acteurs op hun zangtalenten getest en uiteindelijk won Stan Van Samang deze wedstrijd. Hij kreeg een platencontract en zo ging zijn zangcarrière van start. Hij bracht zijn 1ste album uit en dat werd al een groot succes.
Dit jaar deed hij mee aan het muziekprogramma Liefde voor muziek, waarin 6 artiesten elkaars nummers coverden. Hierdoor kende hij een groot succes, want hij stond maar liefst met 6 nummers op hetzelfde moment in de hitlijsten. Zo won hij ook tot 3x toe een trofee in de Zomerhit 2015.





10 opmerkingen

  1. Ik ken hem niet. Ik hoop dat je knallende avond hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker eens naar luisteren, hij heeft iets in z'n stem.. mmm ;)

      Verwijderen
  2. Oh, ik zie dat ik mijn reactie heb geplaatst onder een Blogger-profiel. Heb eigenlijk geen idee hoe dat allemaal werkt...heb niet eens een blogger-blog... :) Zie dat ik mijn eigen blog ook niet kan selecteren. Dus maar zo: groetjes vanaf thingscalledlife.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, haha, was al aan 't denken wie je was, dank je om 't even te melden ;)

      Verwijderen