Mijn leven zoals het is #5 | September

Op 1 September verjaart mijn bff Sarah en begint in België voor de meesten het schoolleven terug. Zelf hoef ik maar de 2de terug naar school, maar dan wekelijks op woensdag :) Dat is dan het voordeel van Volwassenonderwijs, dat is maar 1x/week tenzij je meerdere cursussen volgt ;) Ik hou het bij 1/w daar 'k ook nog ga werken.

Gelukkige verjaardag Sarah!
Ik heb al een reeks cursussen gevolgd en zou doodgraag willen doordoen tot ik mijn diploma haal. Dat is niet verplicht, maar ik zou mijn hobby later graag willen uitoefenen in bijberoep. Mocht mij dit ooit lukken zou ik zeer trots zijn op mezelf, want dit heb ik dan helemaal zelf op mijn eentje gedaan. In het verleden werd er al eens beslist door mijn ouders welke richting ik uit moest in het leven, ondanks dat ik er totaal niet mee akkoord was. Het voelde dan ook goed dat ik de beslissing maakte om fotografie te gaan studeren en ik mijn zin doordreef. Voor velen misschien de normaalste zaak van de wereld, maar voor mij was dat toch een drempel die ik over moest.

Nieuwe maand betekent ook een nieuw krantje op het werk. In zo'n krantje staat allerhande nieuws over en voor de bewoners. Ook voor de familie is dit eens leuk. Ikzelf (samen met een vrijwilligster) verzorg de fotografie van het krantje. Wij nemen voornamelijk foto's van speciale activiteiten zoals een uitstap of een animator die zijn schaap meebrengt om het dan life te scheren op het terras. Hoe de mensen daar dan kunnen van genieten is voor ons een verademing & een plezier om hen zo gelukkig te zien.

Gezien de privacy kan 'k je geen kijkje binnenin gunnen
ⒸEvelyneVergote

10 opmerkingen

  1. Fotografie lijkt me een hele leuke studie :) Cool dat je dat bent gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, m'n roeping kwam wat laat, maar 'k ben blij dat 'k er desondanks nog voor gegaan ben ;)

      Verwijderen
  2. Oh, dankuwel :) En plezant da ge de foto's voor't krantje moogt nemen. Leuk da ze u da laten doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 'k ben heel blij dat 'k dat mag doen. Eerst mocht die vrijwilligster 't doen, tot 'k een paar keer 'jaloers' heb gereageerd. Na enkele keren zijn die vrijwilligster & ik eens goed gaan praten. Zo zijn we tot deze compromis gekomen & dat gaat heel goed :)

      Verwijderen
  3. YAY!! Super leuk dat je de foto's van het krantje mag verzorgen; ik wil wel eens zo'n paginaatje zien als dat gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai Ellen, sorry dat kan 'k niet doen, naar Privacy van de bewoners toe..

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank ù! :) 't Word spannend moeilijk, maar we slaan er ons wel door, zoals gewoonlijk :)

      Verwijderen