Mijn leven zoals het is #3 | Barstende hoofdpijn

Voetbal op tv. Manchester-Club Brugge. Ik ben geen voetbalfan en kan je al helemaal niet uitleggen hoe het spel in elkaar zit. Maar met zoveel Club-Supporters rondom mij ben ik haast verplicht voor de ploeg te supporteren. Niemand verwacht dat van mij, dat weet ik ook wel ;) Maar als je mij vraagt welke club het beste is, dan antwoord ik steevast Club Brugge en verzwijg ik dat ik er geen bal van ken :D

ⒸEvelyneVergote

Normaal was het de bedoeling dat ik nu naar het laatste PalmParkies-optreden zou gaan van deze zomer. Tot nu toe ben ik elke week geweest, met uitzondering in mijn week verlof daar we toen naar Sluis gingen. Maar ik kwam zonet thuis van mijn werk met barstende hoofdpijn. Dan verlang ik alleen maar naar de zetel of m'n bed.


4 opmerkingen

  1. De laatste Palm Parkies al? Amai. Dan is de zomer op z'n eind aan het komen! Tijd vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijd vliegt idd. We zijn al meer dan halverwege augustus, dus 't school zal allicht terug starten. Ik ben wel blij, omdat 'k m'n klas mis ;) Toch heeft de vakantie mij deugd gedaan :)

      Verwijderen
  2. Wat heb je een leuke blog gemaakt evelyne!!! Ik vind de nieuwe layout echt tof! & was helemaal van men melk toen ik hier zoveel leuke postjes zag! Super dat je er weer bij bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Doet mij deugd om dit te horen. Eerst was 'k een beetje bang om 't op deze manier te gaan doen, maar op een dag zei 'k JUST DO IT :D & Voilà, dit is 't resultaat (waar 'k zelf ook wel trots op ben).
      Nu hopen op een beetje meer lezers, maar ja.. dat heb 'k niet te kiezen zeker?

      Verwijderen