Just say hello :)



Hallo,

mijn naam is Evelyne. Ik blog al een hele tijd, maar telkens onder een andere naam dan mijn echte naam. Tot op heden verstopte 'k mij steeds achter een nickname, maar daar wil 'k dus nu vanaf. 't Idee is geboren door m'n vriendin die hier ook een blog begonnen is met haar eigen naam. Niet dat 'k haar wil na-apen, maar dat weet ze wel ;) 'k Was gewoon zo hard verliefd op haar blog dat 'k zelf zo hard terug snakte naar 't blogleven. Maar nu genoeg over 't hoe & wat van deze blog. Tijd om iets over mezelf te vertellen ;)



Ik ben een 30-jarige meid uit het toch wel mooie België. Sinds 9 jaar ben ik tewerkgesteld in een rusthuis waar ik Logistiek Assistente ben. Daar zorg 'k met hart & ziel, samen met m'n collega's, voor de ouderen die er verblijven. Naast m'n job heb 'k uiteraard ook een hobby. Of zeg maar eerder een passie, want dat is 't ondertussen wel geworden. Dat is nl fotografie. 't Is allemaal begonnen door de aankoop van een deftig compact-camera'tje. 'k Heb mij toen ingeschreven in een cursus met de bedoeling het ding te leren gebruiken. Maar ik wou opeens meer. Net op dat moment verkocht m'n nicht haar spiegelreflex. Weer begon 'k les te volgen & toen werd echt duidelijk dat fotografie niet alleen een foto nemen is, maar zoveel meer dan dat. Tot op heden volg 'k nog steeds les & wil dat blijven doen tot 'k een diploma behaal. Want mijn droom is om in bijberoep mijn passie uit te oefenen.

M'n andere passie is muziek, al beoefen 'k die niet zelf. 'k Luister alleen naar radio, cd's & ga geregeld eens naar een optreden. Ik kan helemaal niet zingen of een instrument bespelen, maar dat hoeft ook niet. Ik kan soms zo genieten van een goeie song op de radio of een optreden in de buurt.
Dit was 't dan zowat over mij. Wil je meer weten? Kom dan geregeld langs mijn blog waar 'k zo vaak mogelijk mijn leven zal beschrijven. 

ⒸEvelyneVergote

4 opmerkingen

  1. Ik las net je reactie op mijn blog! Dankjewel! Ik wens je heel veel succes met deze nieuwe start met je eigen naam! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel! Ik hoop er deze keer meer uit te kunnen halen :) Alvast bedankt voor je bezoek & reactie! ;) Hopelijk tot nog eens.

      Verwijderen
  2. Super! Hele leuke lay-out ook. Met kalender en alles. Toch goed gelukt :) Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sarah! 'k Ben vooral trots op m'n banner ^^ Heb er toch wel een tijdje aan gewerkt, vandaar dat 't wat duurde, al is 't dan toch sneller gegaan dan verwacht :D Binnenkort (denk morgen) komt m'n volgende schrijfsel. 'k Hoop er wat vaker te kunnen schrijven, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :)

      Verwijderen