Mijn leven zoals het is #2 | Verjaardag vieren

Hoera, mijn eerste 'korte' werkweek na mijn verlof zit er weer op. Maar wat was iedereen blij mij terug te zien! Zowel collega's als bewoners verwelkomden mij als een soort 'God'. Dat voelde wel goed, tot ik hoorde van mijn collega's hoe het er aan toe ging tijdens mijn afwezigheid. De helft van mijn taken werden amper vervuld, collega's moesten bijspringen om zelf niet in tijdsnood te komen, .. Verhalen bleven maar komen, van collega's tot vrijwilligers, ieder had z'n deel. Dan begin je je toch af te vragen waar het respect voor mijn job gebleven is. Ik weet dat mijn collega's waar ik mee samenwerk mij wél oprecht respecteren en dat zeggen we gelukkig genoeg tegen elkaar. Na een gesprek met de vertrouwenspersoon des huizes wist ik dat ik zeer goed bezig ben in mijn job en zo moet verder doen wil ik ooit fulltime worden aanvaard. Want dat vraag ik al zolang ik er al werk.

ⒸEvelyneVergote


Na een verfrissende douche en alle stress van me af te spoelen, ga ik nu proberen te genieten van mijn weekend. Morgen is het mijn mama haar verjaardag. Dan gaan we uit eten en vieren we papa's verjaardag er bij. Verder zijn er nog geen plannen en zien we wel wat er op ons afkomt :)

ⒸEvelyneVergote

2 opmerkingen